"אתה בנית, אתה הרסת, אתה תבנה"

    איתי גדסי No Comments on "אתה בנית, אתה הרסת, אתה תבנה"

    נשות היישוב עמונה, שפונו מבתיהם ושוכנות בתנאים ירודים עם משפחותיהם, פונות לראה"מ במכתב: "באחריותך לעשות סוף לטלטולינו ולתת אישור מיידי לעלייה לקרקע לאדמות היישוב המאושר"

    גירוש עמונה בפעם הקודמת צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשות עמונה זועקות לראש הממשלה: "הקם את היישוב החלופי"

    לקראת פגישה מכרעת בלשכת ראש הממשלה שתעסוק בשאלת הקמתו של היישוב החלופי לתושבי עמונה, שנכון לשעה זו, מתעכבים האישורים להקמתו והעבודות בשטח טרם החלו, פונות נשות עמונה במכתב לראש הממשלה ואומרות "

    "כבר יותר משלושה חודשים אנו גרים בתנאי פנימייה שאינם מתאימים לניהול תקין של משפחה" אומרות "תחושת התלישות גדולה. אנו חיות יום יום את אבדן הבית, החום והמשפחתיות. אבדנו את היציבות הבסיסית ביותר, לה זקוק כל אדם בכל שלב: הורים, בני נוער וילדים. אדוני ראש הממשלה, באחריותך לעשות סוף לטלטולינו ולתת אישור מיידי לעלייה לקרקע לאדמות היישוב המאושר".

    במכתבן תוהות הנשים מדוע לא החלו העבודות להקמת היישוב נוכח החלטת הקבינט והממשלה: "היתכן שפקיד כזה או אחר ימנע את ההחלטה הציונית הנותנת את התשובה ההולמת היחידה להרס עמונה?" כתבו.

    לסיום, מבקשות ואומרות, נשות היישוב עמונה לראש הממשלה כי יפעל כבר מחר להקמת היישוב ומזכירות לראש הממשלה שממשלתו הראשונה היא שהקימה את הישוב, ממשלתו השניה הודיעה לבית המשפט על פינוי הישוב וממשלתו הנוכחית היא שביצעה בפועל את הפינוי והרס הישוב.



    0 תגובות